עין חרדלית מפה. עין יעל

מגיעים לנהריה - בצומת הראשית ליד קניון ארנה - פונים ימינה ונוסעים ישר עד צומת כברי הלוואי שהיו עוד המון מקומות כאלו ברחבי ישראל
כניסה דרך כביש עפר מצד ימין של הדרך זיהום המים בנחל כזיב נמוך בהשוואה לנחלים אחרים בישראל

מעין זיו לעין טמיר

נעים מאד - ברוכים הבאים לעין חרדלית ולאתר כיף בישראל - ימית : רואי מתחבר לטבע מוזמנים ליהנות בנחל כזיב.

מים, אוכל, ביגוד וציוד : תמיד קחו איתכם מים! על מנת להגביר את ההנאה ולצמצם אתה הסיכון הינה כמה כללים פשוטים המומלצים לכל טיול: הכנה מראש : חשוב מאוד לקרוא על מסלול הטיול מראש ולדעת היטב מה צפוי לכם: מה המרחק, רמת הקושי, משך הטיול, נתיב הטיול ומה יש לאורכו ולהתארגן בהתאם! אחרי כ-100 מ' פונים ימינה לדרך סלולה ונוסעים בה כקילומטר, עד למחסום לכלי רכב
טיול לעין חרדלית
בגלל שהפנינה הזו כה יפה נגישה היא הפכה להיות פופולרית מאוד ולכן מלאה מבקרים עד אפס מקום במיוחד ברחבת החניה ובדרך הגישה
עין חרדלית: מסלול מים קסום למשפחות וילדים בנחל כזיב
נחל כזיב, מים זורמים כל השנה פינת נחל קסום — גן עדן קטן
הליכה מתונה בשביל רחב ומישורי, חלקו מוצל וחלקו חשוף לשמש, כולל חצייה של פלגי מים רדודים הביקור איננו מומלץ לבעלי נטייה קלאסטרופובית או מי שאינם מיומנים בשחייה
עוברים שני מעגלי תנועה ובמעגל התנועה השלישי כיכר הזיתים שבים לאחור לכיוון צומת הכניסה אחד המעיינות המערביים ביותר של נחל כזיב, הגדול והעשיר במים בין ערוצי הגליל המערבי ואדי קוריין-קרנין, שמו המקורי, על שם צורות מתלולי גדות ערוץ הנחל, בעיקר הדרומיות, בעל השלוחות החדות הנישאות שנראות להולך בנחל כ-׳קרניים׳ עצומות

מסע מים אל ים

חדרי המבנה הרומי ובית המרחץ הציבורי רוצפו ב צבעוני וקירותיהם מכוסים מעוטר דגמים גאומטריים.

עין חרדלית
סוג טיול: מקום לפיקניק וטיול רגלי קצר - לא מנגל - פיקניק קל בלבד
מומלץ להצטייד בפנס, אולר ומקלות הליכה וחשוב לקחת איתכם ערכת עזרה ראשונה בסיסית וטלפון נייד טעון ואף מטען חיצוני